Vše o nákupu


Způsob dopravy a ceny poštovného:

  • Zboží expedujeme express do 24 hodin, pokud není uvedeno jinak.
  • Zboží zasíláme přes přepravní společnosti:
    1. Česká pošta
    2. PPL
    3. Geis Parcel CZ s.r.o.
    Při dodání zboží na dobírku je platba prováděna v hotovosti při převzetí zboží od pracovníka přepravní společnosti.
  • Informaci o ceně poštovného získáte v 1. kroku nákupního košíku, kde je možné vybírat z více přepravců včetně osobního odběru.
    Pro Vaši rychlou orientaci jsme každý výrobek zařadili do jednoho z typů dopravy (A, B, C - naleznete u popisu výrobku), jemuž odpovídá základní cena u nejlevnějšího přepravce:
                                         A - 79 Kč, B - 99 Kč, C - 199 Kč
    (Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr a jaká cena za dopravu bude účtována.)

  • Platba při převzetí (dobírka) zpoplatněna 45 Kč .

    Pokud objednávka obsahuje více druhů zboží, které nemohou být expedovány současně, rozdělí se na více zásilek. Zákazník v tomoto případě platí pouze jedno poštovné a to dle nejvyššího dosaženého typu přepravy zboží, které je součástí objednávky. V řadě případů se při splnění podmínek dopravy zdarma, neplatí poštovné žádné.

Jak ušetřit na poštovném?

POŠTOVNÉ ZDARMA:

  1. při objednávce nad 1 000 Kč
  2. u výrobků označených "Doprava ZDARMA"
  3. u výrobků označených "Doprava ZDARMA při nákupu 2 a více kusů"

    UPOZORNĚNÍ: nedoručujeme do zahraničí!

Osobní odběr

  • ZDARMA při osobním odběru na kterémkoliv výdejním místě
  • na 2600 poštách za poplatek 69 Kč při platbě předem nebo poplatek 69 Kč + 45 Kč při platbě při převzetí (dobírka)
    Zásilku s vaším zbožím do celkové hmotnosti 30 kg doručíme na vámi vybranou poštu. Informace o expedici a doručení zásilky na odběrné místo je odeslána e-mailem a prostřednictvím SMS na mobilní telefon uvedený v objednávce. Zboží je poté připraveno k odběru během provozní doby příslušné pošty. Doba uložení zásilky na poště je maximálně 7 dní. Doručení zásilky na odběrné místo můžete sledovat online na stránkách České pošty nebo se o stavu a termínu doručení informovat na infolince 840 111 244.

Způsoby platby za zboží:

  • zásilkový obchod
    - platba v hotovosti při převzetí zboží od přepravní služby (Česká pošta, PPL, General Parcel)
    - platba předem pomocí internetového platebního systému GoPay
  • výdejní místa
    - platba v hotovosti nebo bezhotovostně platební kartou
Informační oznámení o EET (zákon č. 112/2016 Sb.)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Záruka

  • Na všechno zboží poskytujeme záruku 2 roky a zajišťujeme pozáruční servis. Další informace o záručních podmínkách a podrobnosti ke způsobu řešení reklamací naleznete v přiloženém reklamačním řádu.
  • V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě do 14-ti dnů při nákupu přes e-shop nebo zásilkový obchod. Poučení o právu na odstoupení od smlouvy a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (zde)
  • Kromě tohoto zákonného práva nabízíme při nákupu přes e-shop nebo zásilkový obchod prodlouženou lhůtu pro odstoupení od smlouvy - 90 dnů.
  • Podmínka vrácení peněz za zboží při odstoupení od smlouvy v prodloužené lhůtě - zboží musí být vráceno úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém bylo zboží převzato.
  • Veškeré ceny uvedené u výrobků platí ode dne zveřejnění do vyprodání zásob.
  • Vyhrazujeme si právo na opravu ceny zboží před odesláním, zjistí-li se, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě bude zákazník o správné ceně informován a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude stornována.
  • Rozměry nafukovacích výrobků jsou uvedeny s tolerancí +/- 3%.
  • PODMÍNKY PRO UPLATŇENÍ ZÁRUKY na bazény Bestway
    Při první reklamaci stačí zaslat reklamační protokol (součást návodu), výstřižek části bazénu s ventilem (část s výrobním číslem) a fotodokumentaci poškození. V případě opakované reklamace požadujeme spolu s reklamačním protokolem zaslat celý výrobek. Pro co nejrychlejší vyřízení případné reklamace Vám doporučujeme kontaktovat naše reklamační oddělení (tel.: 387020573, e-mail: reklamace@tvproducts.cz). Výměna se týká pouze poškozené části, ne celé sady.
  • Záruční podmínky a návod na údržbu obuvi zde.
  • Vrácení zboží - erotické pomůcky mají zvláštní výjimku z vyhlášky EU a patří mezi „zboží zvláštního charakteru“. Vrácení či výměna není u těchto výrobků možná pokud dojde k porušení ochranného obalu, ve kterém byl výrobek doručen.
     

Ochrana osobních údajů

Společnost BESTSELLER věnuje velké úsilí v dodržování práv ochrany osobních údajů. Toto prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů vysvětluje shromažďování a využívání osobních údajů společností BESTSELLER.

 

PROVOZUJE

 

BESTSELLER s.r.o.
Karlovo nám. 287/18
120 00 Praha 2

IČ: 65006879
DIČ: CZ65006879